Trevligt trevlig

Imorgon avslutar vi vår religion B klass och vi skall bara ha betygsamtal och sedan slutar vi!:)


 Eftersom min tid inte är förrän vid 12.45 så tänkte jag försöka mig på lite mer longerträning eller ridning imorgon, vi får se vad det blir av helt enkelt!

En annan sak jag skall göra imorrn är att få tag i A i skolan och fråga hur det blir med Horseball, det har snöat i flera dagar och jag vill inte att riskera att åka så långt när det inte är något livsnödvändigt. Så anting om det blir någon horseball imorgon (vilket jag tvivlar på) så får jag på något sätt lyckas hitta en häst att låna lite närmare ridhuset, eller försöka övertala dom att flytta träningen ;)

Vi har ju sportlov nästa vecka så det hade varit perfekt att få igång träningen då och har vi tur så kanske lite snö och is har försvunnit ifrån vägarna!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Det är en svensk ridponny ;)

2011-02-25 @ 06:48:27
URL: http://loviisaslife.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

SV: Ibland glömmer vi (jag...) att använda loggan. Kolla då vilken kategori inlägget är i. Vi har varsin :)

2011-02-25 @ 08:33:23
URL: http://twolivesonepassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0