Till Matilda och Furre

Jag var inne på en blogg och tittade på en film där Matilda hoppade sin häst Furre. Tyckte det var väldigt coolt när Furre verkligen flög högt över ett hinder som egentligen inte var så högt, så jag pysslade ihop en liten bild till henne i Photoshop bara för att jag gillade bilden så mycket.

Annars brukar jag egentligen måla av bilder som jag gillar men nu när jag äntligen börjar förstå lite photoshop ville jag prova något nytt :) Nu vet jag inte alls om Matilda är bättre än jag på PS men det är väl tanken som räknas? :D

Före                                                                      Efter



Dock märkte jag att jag stavat Matildas man fel men såklart hade jag inte sparat rätt så det gick inte att ändra... Så det här blev hur det slutade rättstavat:
 

Tyckte det var coolt att jag lyckades få bort den tråkiga vanliga gula färgen det oftast blir i ridhus. Det är ju även extra svårt att få någonting bra när bilden är tagen från en film. Så vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Haha coola bilder :D

2011-02-04 @ 20:01:56
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: matilda

tack, jätte gulligt av dej. Super fint! Och nej jag kan inte photoshop ett skit ;)

2011-02-04 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0