Stallkväll

Ja som kanske ni förstått, men inte jag, så hann jag inte rida idag :( Förmodligen hade det ändå inte gått men jag ville åtminstånde försöka. Så istället fick det bli lite mys och pyssel med Indie. Stod och ryktade lite och hon var verkligen jätte kelig ville bli kliad på halsen hela tiden.

Efter det tog jag in alla hästarna och ordnade kväll för dom. Vi skall ju även ta hand om de tre katterna nu när ägaren är bortrest och dom fortsätter att lura mig! Det kom två katter så jag gav dom mat. Sedan kom den tredje genom lösdriften så jag släppte in honom i stallet och sedan ut till maten. När jag någon minut senare skulle ge hästarna vatten kom det en (fjärde!) katt genom lösdriften. Men den satte sig på stallgovet och slickade sig om munnen. Tillslut lyckades jag förså att det bara varit två  katter som varit och ätit. Hur blåst kan man vara. Till och med katterna överlistar mig!

Alla tre ser typ ut så här:

Googlebild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0