Sportlov


Första dagen på sportlovet, jag skulle egentligen ha följt med A och kollat på hennes ridlektion, men hon mådde inte så bra så det blir inget av med det.

För Indie blir det lite longerträning idag då det är det enda jag hinner, men det är nyttigt för henne. Vi får se om det går lika bra idag som det gjorde sist. Hoppas kan man ju göra. Jag skall även kolla om hon är lika stel idag som hon var igår och se om hon har någon känning av hennes halkning igår.

Jag skall även höra av mig till min ridlärare och höra om hon har tid på torsdag. Så nu håller vi tummarna och inget mer snö och oväder innan torsdag. Det skulle verkligen vara jättekul om det äntligen blev av igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0