Sjukt

Jag  har precis varit med om värsta upplevelsen! Mitt paket från Ride With Style har kommit idag! De frågade vilken färg jag ville ha i måndags, det brukar ungefär minst ta 4 dagar innan man får det man beställt. Vet inte hur de lyckats men blev väldigt förvånad, det är nästan som ett once in a lifetime moment att få ett paket så fort när man bor på Gotland. Okej inte riktigt men nästan ;) Men som sagt har inte varit i stan idag och skall ju till Stockholm i mrgon så jag får vänta tills på lördag innan jag kan få mitt paket. Spännande, då har man någonting att se fram emot, förutom att få se Indie igen förståss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo precis, klokt sagt faktiskt :) Synd bara att fokuset ofta ligger på att man hela tiden ska tänka på det & jobba med det..

2011-02-16 @ 21:40:34
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja du skrev:

"Jo som han sa, när man tänker på massor av andra saker och gör annorlunda saker när man rider blir man en bättre ryttare då man inte tänker på att rida perfekt och sitta perfekt, utan det blir en del utav en sorts självklarhet. Man gör det utan att tänka på det"



Men är inte säker på att du skrev till rätt person från början :P

2011-02-16 @ 21:59:42
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0