Ridlektion

Tyvärr inte för mig. Men jag skall följa med A och titta när hon rider lektion. Jag tänkte passa på att prova min kameria i det skumma ridhusljuset, det brukar vara svårt. Så jag skall fota henne lite och förhoppningsvis hitta någon inställning som jag kan ställa in tills jag rider lektion och pappa fotar. Skall bli jättekul och se då jag bara sett henne rida lektion på utomhus banan och nu skall vi till ett ridhus där jag aldrig varit förr. Eventuellt kommer även horseball träningarna vara i det ridhuset också när vi börjar med det så det skall bli spännande!

Nu skall jag ladda upp med lite varm choklad att ta med mig och hitta alla kamera grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0