Mitt skåp

Pappa och jag var ju nere i stallet för att fixa mitt skåp och det blev verkligen bra. Skönt med en till hylla. Då kan man hålla det lite mer organiserat och fint. Jag har ju även låtit E som rider stallägarens häst att ha sina saker i mitt skåp så det är därför det lite dubbelt av endel saker. Nu har jag inte gjort i årdning skåpet helt färdigt och jag har inte alla mina saker där. Jag har ett shabrak till hemma och en extra hjälm utan ventilation hemma. Så här såg det ut innan vi satte in hyllan:
Före:
Efter:
Nu hann jag ju inte städa så jättemycket, men det var mest hyllan jag tänkte på. Om det fungerar skall jag även skaffa två galgar att hänga min och E´s säkerhetsväst på. Jag skall också sätta fast ett klokt snöre att hänga hjälmarna på iställer för min hjälmpåse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0