JW Schabrak

Ja, som ni kanske vet så vann jag tävlingen om John Whitaker schabraken. Blev kontaktad igår av företaget och skulle då välja färg. Jag tänker vägra inse att jag rider en fux och valde det röda! Tyckte det hade varit lite tråkigt med ett marinblått schabrak till då jag redan har två i ungefär samma färg och vitt var inte ens att tänka på. Så då fick det bli rött. Förmodligen kommer det skära sig men skall jag vara ärlig så bryr jag mig inte. Alla kan gärna få bli bländade av mitt röda JW schabrak ;) 
 



Vilken färg tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det röda! :)

SV: (haha vet inte om jag har svarat på detta innan xd)

Men iaf...Vi köpte henne från Skåne. Och dom köpte henne från Gotland :) Hanna hette hon som hade Nidorina då.

2011-02-15 @ 19:26:19
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Jennifer :)

Rött är skitfint på fuxar tycker jag :DD

2011-07-17 @ 23:31:39
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0