Jag VANN!

Heelt sjukt. Jag vann tävlingen om ett John Whitaker schabrak! Jag som aldrig vunnit en bloggtävling förut och så vinnet jag just ett John Whitaker schabrak. Ni som följt min blogg vet ju hur kär jag är i hans kollektion så det var oerhört passande. Tack till Johanna som annordnade tävlingen. Och såklart ett superstort tack till ride-with-style.se som sponsrade tävlingen.


Helt sjukt, av 299 personer var jag den som vann. Okej, nu skall jag lugna ned mig lite. Men det här gjorde verkligen min dag, eller vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Damn you! xD

Sv: Jag kommer faktiskt inte i håg hur jag gjorde men jag tror att man går in på inställningar -> blogg -> kryssa i lämmna ut hela RSS flödet. Inte säker men jag tror det var så :)

2011-02-11 @ 15:26:39
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0