Idag och framtiden

Skall snart börja plugga igen, jag vet tråkiga inlägg på senaste tiden men mitt liv är inte så mycket roligare just nu. ;) Josefin kommer snart hit och vi skall plugga lite tillsammans.
Jag sitter just nu och funderar på vad jag skall göra i framtiden. Jag tar ju studenten i år och skall inte plugga vidare direkt så jag skall försöka hitta ett jobb. Men vad vill jag jobba med? Ingen aning, jag har en väldigt liten plan på att jobba några månader utomlands som hästskötare men det är ju ett väldigt tungt jobb och jag är väldigt klen. Så problemet är att jag inte vet om jag klara av det styrkemässigt.
Vad jag vill utbilda mig som vet jag inte heller! Jag har faktist aldrig i mitt liv haft en dröm om ett framtidsyrke men det jag har fått som förslag av andra är: bildlärare, veterinär och journalist. Men jag har verkligen No idea...
Det bästa hade ju varit om man visste vad man vill bli och då kunnat praktisera på det jobbet när man tagit studenten men som sagt, ganska svårt när man inte vet vad man vill bli...

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

SV: ja nu har ja vunnit några faktiskt, roligt!

men me all annan otur hade ja gärna bytt allt de om ja fick tur i de andra i mitt liv :/

2011-02-02 @ 10:43:43
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0