Hoppas!

Nu hoppas jag verkligen att jag har en sådan tur att jag får mitt paket från Hööks idag! Men det jag har lärt mig som gotlänning är att aldrig förvänta dig för mycket av post/leverans från fastlandet, det gör dig bara besviken. Jag beställde faktist grejerna i söndags, men det brukar inte hjälpa.
 Men man kan ju hoppas och det gör jag :)
Jag tror ni kan lista ut vad det är om ni kollar bland ädre inlägg, någon som vågar sig på en chansning? ;)
Jag kan avslöja att det inte kommer bli lika stort som sist.

Så vad tror ni, kommer jag få paketet idag?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ett täcke? :)

Man ska aldrig tro att leveranser från hööks kommer i tid.. ja beställde ett par ridbyxor i början av sommaren, i juni eller ngt, men fick dom inte förens i augusti/september ;o

2011-02-04 @ 10:42:44
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: Bra ide! Det var något som jag gick i många år och ville lära mig med! Nu när man kan det så tänker man knappt på att man kan det.



Toppen ide! Det blir min nästa tutorial! :D Det är coolt att göra så med hästar med ;)

2011-02-04 @ 12:10:02
URL: http://madmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0