Hmm...

Skulle då som jag planerat prata med A om horseballträning på fredag. Men jag fick inte tid i skolan förren vi slutat för dagen så vi hann inte prata så mycket. Och vad kom vi fram till? Ingen aning faktist! :D
Nej men ärligt så blev ingenting spikat då han inte bokat ridhuset, han skulle kolla det och jag skulle påminna honom på torsdag. Jag har även lyckats fått med Emelie! Så det skall bli superkul! Nu gäller det som sagt att det blir av också. Antingen skulle vi få in det på fredagen eller någon dag på sportlovet, men nu kom jag på att helgen egentligen vore det ultimata för alla andra också kanske..
Ja, det blir att fundera lite till och höra vad A kommit fram till på torsdag...
Såhär vill vi inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0