Hemma igen

Ja, då är jag hemma på ön igen vilket känns skönt. När jag kom hem låg det två paket som väntade på att bli öppnade. Studentklänningarna och schabraket. Jag har faktsit ännu inte öpnnat dem så det skall bli spännande! Det blev även lite shopping i Sthlm med, jag och Josefin som sagt att vårat mål med vår fria tid var att köpa varsin tidning och annars skule vi bara kolla runt. Ingen var sugen på att shoppa. Men hur slöt det? Varsi tre olika påsar, vem kan motstå en riktigt bra rea?

Så nu har jag massor av nya kläder vilket gillas! Nu är jag riktigt nervös för att klänningarna inte kommer passa och jag HOPPAS verkligen att de passar.
 

Snart skall jag även ner till Indie och hälsa på henne. Även stallägaren med familj har kommit hem villket känns skönt. Det känns tryggare när de är hemma och man vet att någon tittar till hästarna hela tiden. Det skall bri riktigt kul att se dem igen.

Nu blir det paketöppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0