Fullt upp

Idag har jag verkligen varit fullt upp från början till slut. Men på ett bra sätt. M ringde för en stund sen och frågade om jag kunde ta stallet istället för henne, då hon inte klarar av det själv just nu och hennes pojkvän jobbade kväll. Så det gjorde jag såklart. Grymt kallt var det ute idag, men det är sånt man får ta.

Det är supermysigt när man väl kommit till stallet. Älskar verkligen hästar som tycker om att bli ompysslade och bara står och myser och uppskattar när man pysslar med dom. Det kändes magiskt på något sätt nar man stod ute under en stjärnklar himmel och står och gosar med ett sånt mäktigt djur som en häst. Jag uppskattar verkligen såna stunder. Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0