Full upp


Det är helt otroligt, första dagen på sportlovet och jag har varit upptagen från morgon till kväll. Men det är skönt att ha blivit av med endel ärenden som behövdes göra.

Longering var inte ens att tänka på eftersom jag kom hem när det var mörkt. Så jag bad även A som hade stallet ikväll att känna igenom Indies framben extra noga och kolla om hon såg stel ut. Men jag fick inget svar av henne så när jag kom hem åkte jag iväg en snabbis till stallet. Det kändes ingen skillnad på benen varken ovanligt varma eller svullna. Däremot såg hon kanske en aning stel ut, men det var ganska svårt att avgöra. Ingenting större i sådanafall.

Självklart fick jag ett sms av A precis när jag kom hem att Indies ben var okej och att hon möjligtvis var lite stel men hon var inte säker. Det är så typiskt! Sånt händer bara  för att man precis varit iväg. Men det var mysigt att hälsa på hästarna även om det inte var så lång stund. Det är så härligt med hästar som uppskattar när man kommer. En del hästar lyfter knappt på huvudet när man ropar på dem... Det roliga är att när jag ropar på Indie kommer M´s häst som jag red och skötte förut, sedan kommer hela drösen efter dem. Men det uppskattar jag även om att det kanske inte är det mest optimala att stå i mitten av en hög med hästar som inte alltid är så glada på varandra...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad fin bild =D

2011-03-01 @ 16:05:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0