Förvånad

Jag skulle ha morgonen i stallet idag, så då åkte jag till stallet. Men när jag kom dit stod F´s bil där!? Hon var ju bortrest? Inte nog med det, sen öppnar hon stall dörren och säger hej,hej som om ingenting hade hänt och hon skulle ju ha åkt i tisdags! Men tydligen var det nästa tisdag hon skulle iväg. Väldigt förvirrande var det. Hon hade två häsar sadlade och väntade på en kompis som skulle ha med sina barn så skulle dom ha lite "ponnyridning" på stallets enda ponny och hennes egen häst. Jag tror jag ännu är förvirrad att hon ännu är hemma, har varit så inställd på att hon inte skulle vara det. Haha :D
Idag får min katt stå för bilden som tyckte jag var allmänt knäpp som låg på golvet och
fotade honom.
Pappa följde även med till stallet eftersom vi skulle mäta mitt skåp och se om vi kunde göra en hylla idet. Jag har bara en hylla och ingen klok botten, eftersom de är som ett sorts skoställ där nere. Tur som vi hade så passade hylla vi hade hemma. Så lite senare skall vi ner igen och jag skall äntligen få en till hylla. Wie! JAg tänkte ta lite före och efter bilder så att ni kan få se :)
Just nu ösregnar det ute så jag hoppas det slutar så det blir lite ridning senare. Stackars barnen som rider ponnyn nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0