Filmer

Skall jag betätta något roligt? Snart så kommer jag även att kunna lägga upp film på bloggen, eftersom pappa skall köpa en filmkamera :D Så då kommer det bla bli filmer ifrån ridlektioner och när jag rider på banan och eventuellt något annat som ni önskar. Jag vet att det har varit lite glest på ridbilder senaste tiden men jag skall försöka börja om på nytt i nästa vecka. Då innebär det lite fler ridbilder och anda bildersåklar.

Men tillbaka till fimkameran, har ni några tips på en bra filmkamera som fungerar bra i halvskummt ljust som det brukar vara i ridhus? Här är några jag har kollat lite på:

Sony HDR-CX115
Sony HDR-CX115 VideokameraSamsung HMX-H200 Videokamera
Någon som har några andra förslag? Eller vet något om hur bra de här är när det är lite mörkare som i ett ridhus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0