Det passade

Jag blev supernöjd med det jag beställt och det passade perfekt! Men jag tvivlar lite på kvalitén men enligt priset borde det hålla ett bra tag. Men vi får väl se.
Det här var vad som var i mitt paket:

Det här vad var som var i mitt paket; chaps som var själva huvudgrejen och anledningen till att jag gjorde en beställning, mina gamla får tacka för sig helt och hållet och åka i sopåsen. Sen blev det även en svansreflex som jag eventuellt skall ge bort i present, eller använda själv, den borde kunna fungera lite som ett svanskydd i transporten kanske? Även nyckelringen då jag är expert på att slarva bort nycklar då vi har nycklarna på flera likadana nyckelringar så min plan är att ha en som är bara "min" tyckte den var lite rolig. Sen kunde jag bara inte låta bli armbandet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0