Dåliga rutiner

Hästarna har kommit in i dåliga rutiner. Man brukar bara kunna släppa in dom i några omgångar genom lösdriften så går dom in i sina boxar. Men inte nu längre. Nu spelar det ingen roll vilka man tar in för alla har fått för sig att gå in i fel box, och dom vet verkligen om att det är fel också.  När man skall flytta tillbaka dom så räcker det att man går in i boxen så förstår dom vad man vill och ser lita skamsna ut och skyndar sig in i sin egen box istället. Dom brukar få för sig så här ibland men nu är ju Indie i stallet också och hon stackarn vet ju inte vart hon skall ta vägen. Men, det brukar gå över efter ett tag. Bara en period de måste gå igenom...


Tänkte även berätta något roligt. Jag tror jag har hittat min balklänning, mösspåtagningsklänning och studentklänning! :) Tänk om allting passar och jag är nöjd, skönta att ha det ur världen då. Jag får väl snart ta och beställa hem det så att de inte tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0