Chaps


         
Något som jag verkligen skulle vilja hissa är Jacson chapsen! Jag har haft mina sedan jag var runt 9-10 och jag har fortfarande kvar dom och dom är användbara, fast väldigt slitna ;) Kvalitén har varit sjukt bra! Dragkedjen är superkvalité på. En nackdel är såklart  designen, men det är ju upp till var och en. Det kanske finns olika viarianter men jag har bara sett "min" sort. Om du vill ha ett par chaps med bra kvalité till lågt pris skall du satsa på de här:

Men som sagt, designen är ju ett minus. MEn skall man ha de hemma så kanske de duger. De är även lätta att ta på sig då dragkedjan sitter på sidan och inte bak som de flesta andra.Ett annat plus ar att dragkedjan dras uppifrån och ned gör det väldigt smidigt Väldigt prisvärda. Jag fick mina för 175 kr och de kan ännu användas. Men priset knaske berodde på att de var barnstorlek? Men rekommenderar kvalitén på dem. :)
                         
                Mina chaps framifrån :)

 

 


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Vad är det för häst du har? :)

2011-02-10 @ 18:48:37
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0