Avsked

Som nästan varje onsdag har jag varit i stallet och ordnat kväll. Idag har jag också pysslat och ryktat Indie i några timmar och sagt hejdå till henne. Det är nämligen så att jag skall till huvudstaden imorgon! Inget större på gång utan vi skall iväg med religionsklassen och göra några studiebesök. Så jag har ängnat den mesta av tiden idag i stallet. Vi åker med båten tidigt imorgon och kommer hem fredag natt så jag kommer inte se Indie förrän på lördag! Vilket känns väldigt konstigt.
 

Sist jag var ifrån henne var 2 veckor efter det att vi varit och hämtat hem henne, elakt va? Jag var bortrest i en hel vecka och hon fick klara sig själv. Men jag hade ju ingen aning om att jag skulle ha en foderhäst när jag boade resan till Kreta tillsammans med Josefin och Sofie. Jag låg då verkligen vid poolen och läste en hästtidning och längtade hem, så när hemresan kom var jag den som var gladast!

Bjuder på en sjukt konstig bild på mig och Indie, där hon ser ut att ha världens kortaste rygg! 

Jag har tillochmed varit så duktig och städat stallet extra och vikt ihop alla framhängda täcken och hängt dem på respektive box.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0