Tha little pownie

Har ridit stallägarens lilla häst idag. Red ut en sväng i skogen och my god vad pigg den ponnyn var! Tog det rätt lungt då hon var lite stel i början men det gick över. Tur att lilla B har koll på vägen för väl inne i skogen var jag helt lost men hon lyckades hitta ut. Lokolsinne på hög nivå.
Tog en samlad galopp på en raksträcka och jäklar vilken power det var i henne idag så. Det gick ju nästan uppåt. Men svinroligt var det och lilla B blev sur på mig för att hon inte fick sringa på med. Haha. Sötnöt.
Jag har även varit duktig och tagit hem mer hästgrejer och tvättat lite uppe i badkaret idag. Snart så är alla grejer hemma rena och instaplade i väntan på nästa gång de skall användas.
Här får ni en fin öronbild på skogen idag (grym kvalité)

Kommentarer
Postat av: Noomie

Så otroligt fin Cinnamon är! (': Samma färg som min polle med nästan^^,

Superfin header du har!

2011-12-15 @ 20:17:07
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: hihi, nej jag tycker inte att det är jobbigt alls, kanske för att jag har ridit de små så pass ofta eller något.. Men jag tycker bara att det är roligt med de små ^^

2011-12-15 @ 23:02:30
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0