Stallet som FB grupp

Här kommer ett litet dagens tips från mig.

Jag blev så himla trött på omkringskickande sms mellan alla tjejer i stallet då vi skulle försöka bestämma en dag då vi skulle ha myskväll med middag och grej. Så jag gjorde en  sluten facebookgrupp för bara oss i stallet. Jättesmidigt! Eftersom vi är sex stycken blir den annars en jäkla massor sms mellan personer hit och dit och missförstånd och tillslut tröttnar någon på att försöka styra upp allt. Så nu har vi en facebookgrupp istället! Där har vi även ett stallschema som man kan skriva in sig på morgon och kvällspass och alla kan redigera om schemat om två personer skulle byta pass eller så kan man gu ut där och tala om ifall man behöver byta något pass.

Där samlar vi även allt ifrån fina bilder på våra de andras egna hästar och filmer på dem och annat kul. Vi bestämmer möten eller disskuterar problem och lösningar och annat som behöver fixas.

Så en riktigt bra samlingsplats för oss när man är lite fler personer, dessutom blir våra telefonräkningar betyyydligt billigare!

Här får ni en liten inblick i hur det kan se ut i vår stalletgrupp på facebook! :)


Och om ni undrar varför alla ser ut som tjockisar på den suddade bilden är det för att det var ifrån vår luciaritt, svinkallt var det så vi tryckte på oss så mycket kläder vi bara kunde under våra luciakläder.

Men riktigt smidigt fungerar vår grupp och vi har även då ett stallschema där. Jag rekommenderar det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0