Regn

Smått irriterad. Jag avskyr regn och lera i hagen. Var i stallet för några timmar sedan för att rida, men någon hade tagit av Cinnamon täcket i morse eftersom det inte regnade, då. Så jag möttes av en häligt genomblöt Cinnamon som jag inte kunde lägga på schabrak på och rida. Så jag fick ta in henne och pysslade lite med henne och ryktade. Målade även ett stallskåp (nu är allting 100% klart!)

Nu skall jag ner igen och se om hon torkat så att jag antingen kan rida (om det inte regnar allt för mycket) eller lägga på henne regntäcket så att hon kan gå ut igen.

Idag hade annars varit en typisk rida i ridhuset dag, men, men vågar inte chansa...

Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Hej! Kika in om det var du som blev vinnaren av vårt pannband! Nu finns det även en ny tävling uppe om en schockemöhle jacka :)

2011-12-02 @ 16:59:15
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0