Pigg häst!

Wihoo säger jag bara pigg häst och lite till idag. Men vi kan ju skylla lite på att det blåster som F*N och att lilla Cinnamon vilat hela helgen när jag var i Estockhomo. Men jäklar idag låg hon på och jag var trött vilket = mindre bra kombination. Men det fungerade rätt bra ändå. Red då som sagt ut med F och hennes pålle var också pigg. Så vi skyller på blåsten.



Förresten hade F varit i Ullared och hittat just den ullpadden jag skickat som bud att köpa via två kompisar. Det slöt ju med att jag fick NÄSTAN den jag ville ha. Och så kommer F idag "Hej, nu kommer du att hata mig" så drar hon upp den ullpaden jag jagat som en galning. HAha. Men snäll som hon är tänkte hon faktist köpa en sån till mig men såklart var det den sista hon hittade.. Jaja så kan det gå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0