Lucka 3-Adventskalender 2011


-Lucka 3-

Rosa reflexset.
Lite annorlunda men ändå lika nödvändigt. Varför inte piffa upp med lite roligare reflexer än de vanliga gula tråkiga? Har jag rätt färg på hästen så kommer jag köpa ett rosa set nästa gång. (Lovar inget då jag egentligen inte är så mycket för färgen rosa.

Allting här nedan är i rosa reflex då. "paketet" innehåller:
-Reflexbrösta
-Reflexridtäcke
-4 st benreflexer
-1 par reflexdamasker
-1 par reflexboots
-Reflexgrimma


 

Allting och lite mer finns att höpa hos HÖÖKS.SE om jag köper setet skulle jag även lägga till en rosa reflexväst :)

Däremot tycker jag att reflexerna kostar på tok för mycket! Går ju att få allting fast gult till hälften av priset hos Börjes.se. Men samtidigt är reflexer en viktig utrustning att ha för att synas ute i trafiken. Så det kan ju vara värt det.

Hela 1223kr går "mitt" reflexset på. Så passa på att köp det innan den 11/12 för då är det 10% rabatt på hela butiken. Ojoj, vad duktig jag är på att göra reklam nu då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0