Häst

Nej men vi får väl se hur det går, den verkar lovande. (höhö såklart, annars hade jag ju inte åkt och tittat på den..)Däremot är den inte igångsatt så har ingen aning om jag skall provrida eller bara kika och prata lite. Jag letar verkligen en häst som det skall klicka med till 100% nu och verkligen skall känna att det känns rätt. Kommer förmodligen vara ganska kritisk då jag vill att allt skall kännas bra. Så det är bara ut och provrida och titta som bara den. Har jag sån tur att jag hittar hästen på Gotland är det ju bara en fördel. Men får se jag vill gärna provrida måånga hästar för att se hur allting känns. Men, vi får väl se hur det går idag.  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0