Häst tvätt

Idag har jag varit duktig och tvättat alla mina det mesta av mina hästsaker. Alla schabrak har jag tvättat och regntäcket som jag hade på Cinnamon då. plus Indies dressyrskydd. I morgon skall jag städa ur HELA stallskåper så det blir helt rent förrutom då hjälmarna och säkerhetvästen. Alla lädergrimmor och annat som är läder skall smörjas in och packas ned i lådor och så skall jag ta hem det.
Låter nästan lite deprimerande ju, och det kommer nog kännas konstigt att kika in i mitt kära tomma hörngarderob i stallet. Men så är det. Nu får vi väl se hur länge det kommer att vara tomt där. 
Såhär tomt var skåpet när jag hade Indie, och då hängde även E´s hjälm och väst där. Nu har det blivit en anings mer fullt.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: det kan hända att du har tagit för mycket tvättmedel? :)

Om du ska få bort håret är det helt enkelt att borsta borsta borsta och sedan ta finliret med en klädroller!

2011-12-15 @ 11:32:25
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0