Girlsnight

Förresten igår hade vi middag och grej alla stalltjejer. Så in till stora staden Visby och hem till A där vi hade trerättersmiddag. Jag, A och C stod för huvudrätten. Riktigt roligt och mysigt hade vi! Sen hade vi även den årliga traditionella julklappsutdelningen som vi gör via en lek som säkert många känner till. Där man antingen kan sno en annans öppnade julklapp eller ta ett inslaget och ungefär så håller man på. Men man får aldrig ta tillbaka något man redan "haft" jag snodde L´s öppnade julklapp 2 gånger men varje gång snodde stallägaren dem av mig. Men tillslut när jag fick öppna det sista paketet var jag nöjd ändå! Temat i år var spa och skönhet. I fjol blev det inget men då hade vi även då samma tema. Jag och några till hade faktist sparat fjolårets julklapp till i år. För två år sedan hade vi temat "häst" men eftersom jag inte hade någon häst så fick jag bara vara publik.

Deet blev rätt sent och speciellt för mig då jag gick upp 04.35 i morse för att bege mig mot jobbet. Men sånt får man ta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0