Cinnamon har åkt

Idag har Cinnamons ägare varit och hämtat Cinnamon och hon har åkte hem. Tyvärr blev det ju inget köp av henne. Men så är det. Synd att det inte fungerade, det hade varit skönt att hittat sin drömhäst. Men det gäller bara att fortsätta att leta och se om jag hittar en häst till mig snart. 

REd en sista tur på Cinnamon idag tillsammans med F och A och M och C. En rätt lugn skogsritt med en sista galopp på det överfina fältet.
     
   

Just nu känns det riktigt tomt. Jag har ju inte varit "hästlös" på över 1 och 1/2 år nu. Utan att det egentligen var meningen tog alla andra i stallet mina stallpass den här veckan och nästa så nu har jag inga stallkvällar eller mornar att sköta om. Mitt skåp skall jag städa ut och plocka hem de mesta av alla sakerna. Det känns lite som om jag blivit utsparkad men så är det verkligen inte. Jag vill bara inte att mina schabrak och andra hästsaker skall bli uppätna av möss. 

Jag har "paxat" en stallplats i stallet så att stallägaren inte tar in någon annan och jag har den sista boxen paxad tills jag nu hittar någon häst när det nu blir. Men eftersom jag paxat en plats måste jag i utbyte rida stallägarens häst minst en gång i veckan sa hon ;) 

Så nu blir det att hoppa runt och rida alla hästarna i stallet igen. Men det känns faktist tomt som sagt.  
Och så får jag fortsätta leta häst. 

Någon som har en häst till salu? 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill ha en fodervärd till V till augusti :P men du kanske vill köpa..

2011-12-06 @ 13:53:35
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0