1 sak du kanske inte visste


Det är jag som gjort bilden här under:

Den håller på att vandra runt på både diverse bloggar och facebook, trots att jag har högerklick lås på. Från början använde jag bilden till vår förbandslåda i stallet.
Så sure, folk tar ens bilder även om man skriver rätt ut att "snälla ta inte några av mina bilder" men thats life och man får väl skylla sig själv när man lägger ut bilder såhär. Lite tråkigt att man skall behöva sätta vattenstämpel på alla bilder för att folk skall låta bli dem. Men, men då vet ni iallafall, det är faktist jag som gjort bilden och nu är den känd ;) hah


Kommentarer
Postat av: Nathalie Johansson

Hej! Ja min grabb är en riktigt snygg halvsblodskille, som är till salu. Maila om du är intresserad!



Mvh Nathalie

2011-12-26 @ 14:28:06
URL: http://stallliverod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0