Vill Inte!

Usch, transporten laddad och klar, alla sakerna framplockade. Imorgon åker Indie hem, hem till sin ägare. Jag vill inte lämna henne, gillar den hästen skarpt alltså. Men hem skall hon. Och det känns inte kul.

Jag vet ju att hon kommer att ha det bra osv. men det kommer att bli jobbigt att släppa henne. Visst vi har haft våra hög och långpunkter men vi har gått igenom det tillsammans och hon är nu lugnare än hon någonsin varit här. Känns tråkigt att hon åker hem just nu. Människor är fan hemska, vi säljer och lämnar ifrån våra vänner. Men jag ser inte det här som ett slut på min och Indies resa, vi kommer att träffas igen, herregud det är typ 30 min bilfärd härifrån..Men. Hon kommer inte längre vara kvar här hemma hos mig. 

Det känns som att mitt huvud håller på att explodera. Men det kommer bli bättre efter ett tag...Den jobbigaste tiden är förmodligen just nu.

Det är du som är hästen med gigantiskt huvud och stora öron, men för mig är du underbar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt!



SV: hon är bättre =) Elvira rider på henne!

2011-08-06 @ 17:14:40
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; Tack så mkt! :D Vi jobbar med matvägen hela tiden. Om det är något hon behöver med behov eller inte. Grejen är ju att när dom väl börjar rasa, så rasar dom. Men känns skönt att min flicka börjar bli fin i hullet även på vintern.



Tycker synd om dig att du måste lämna bort din foderhäst... :(

2011-08-07 @ 12:09:36
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0