Stallfixardag

Stallfixardag har stått på schemat idag. Eller på eftermiddagen. Jag började med att jobba så jag var helt slut när det sen var dags för stallfixet. Men det gick ändå. Vi har idag:

+Målat lösdriften utvändigt och invändigt
+Målat skåp och bjälkarna i stallet
+Skruvat fast en ny garderob i stallet
+Sågat ned låga grenar vid långsidan på ridbanan (Wiiiie nu kan man rida upprätt på den långsidan)
+Tvättat och spolat hästransporten
+Lagat en grind
+Slängt mitt och F´s rosa hinder (bodde 1000 myror och äckeldjur i den + att den var trasig R.I.P kära prickiga hinder)
+ Städat sadelkammaren

Så lite har vi hunnit med, nu är det inte många punkter kvar. Sen har vi även ätit smörgåstårta som jag bjöd på, jag ramlade ju av Indie två gånger och då är det smörgåstårta som gäller. Så rätt så suktiga har vi ju faktist varit idag :)


Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg, allt bra med dig ? :)

2011-08-24 @ 23:36:56
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0