Slut

Igår var jag i vår hästbutik här på ön för att köpa:

En pad som lyfter sadeln fram
Transportskydd
Regntäcke

Men jag kom he tomhänt. Paden var slut så de beställde en åt mig. Regntäcke var slut i 135 så skall testa mina vintertäcken  i 145 på henne annars får jag köpa ett ganska tjockfodrat regntäcke. Transportskydd fanns, i ponny och full och jag lär behöva cob eller liten full och de full som var där var enorma eller vråltjocka. De lurviga skydden hade förmodligen passat men som sagt de var sjukt tjocka med typ jättemycket ull i. Men även där skulle de få hem en ny leverans snart så förhoppningsvis kommer det hem samtidigt som paden. Sen så skall allt det bli dags fö ridlektioner! :D Skall bli svinkul, längtar verkligen!

Men sen har jag ju även glömt att berätta om hur lilla Cinnamon mår, och det verkar vara bättre. Redan i lördags verkade hon bättre men hostade ett par gånger men inte snorig inte heller på söndagen. Hon har inte heller haft feber vilket ju är skönt. Så idag blir det upp till bevis. Skall ut och rida med A en kortis och se hur hon känns idag. Snacka om att hon kommer vara överpigg! Så vi får se hur det går idag.


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-23 @ 16:05:50
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: Japp, slutar här i slutet utav September. Har dock börjat plugga redan och jobbar även på ridskolan. Så det är mycket igång! :)

2011-08-23 @ 20:26:26
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Haha ja vilket sammanträffande! Kolla min startsida och rulla ned så ska du se en till som han är vansinnigt likt. :P Så konstigt det kan bli! Jag har en Jacson Celine till båda mina ponnyer, denna bruna är lite nyare och en nyare färg på än de tidigare. Jättesköna prisvärda sadlar!

2011-08-23 @ 20:36:30
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0