Ja vad händer nu då?

....med bloggen (?) i dont know, Indie stannar ju till lördag iallafall så tills dess kommer den finnas kvar. Men sen när min nya resa börjar med ny häst, ingen aning. Jag har inte pratat med ägaren om att lägga upp bilder och grej, vilket jag tycker man bör göra när det inte är ens egan häst. Så vi får se vad som händer, jag kan ju säga att jag är riktigt glad att jag har bloggen som jag nästan strtade från det fillfälla jag fick Indie. Då kan jag gå igenom precis ALLT vi gjort tillsammans, positivt som negativt.

Kanske frågar jag om jag kan få lägga upp bilder och grej. Kanske inte, ingen aning.


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Hon heter "A Touch of Frost" i passet och på tävling, men hemma kallas hon Nelly =)

2011-08-05 @ 18:56:33
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag hoppas att du stannar och bloggar! Jag har följd dig och indi sedan december och det hade varit jättekul att se hur det går men den nya hästen, hoppas du kommer skriva om den. :)

2011-08-07 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0