1 år sedan

Idag hade jag och Indie firat 1årsjubileum, men det blev ju inte så. :( Jaja, men jag får tänka på allat fint vi haft tillsammans eller vad man nu brukar säga. 22 dagar var det som fattades tills vi skulle ha firat 1år jubileum ;) Men för exakt ett år sedan skulle vi lasta henne och hon släpptes ihop med de andra hästarna i sommarhagen precis som vi gjort med Cinnamon idag. Men det gick lite bättre med Indie de andra verkade acceptera henne nästan med en gång.

Den hästan har iallafall lär mig otroligt mycket, speciellt att hantera olika situationer. Jag trodde jag var en fegis, men när det väl händer sånadär saker då man egentligen borde bli rädd, typ som när hon stegrade svinhögt eller skenade var jag sten lugn! Ganska sjukt faktist. det trodde jag verkligen inte om mig själv.

Så här kommer lite bilder på Indie från en av de första provriningarna tills att hon fick åka hem igen.
Det kommer imorgon..

Första bilden jag la upp på Indie på den här bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0