Youtube

Nu har jag även en Youtubekanal. Där kommer det bla dyka upp ridfilmer, longeringsfilmer och allt som har med hästarna i mitt liv att göra. Meningen är att jag kommer använda kanalen som ett sammarbete med bloggen. Men vill ni inte missa någåt får ni väl bli prenumeranter ;) Förhoppningsvis kommer det massor av roliga filmer. Har redan några ridfilmer klara men vi får se när de dyker upp. Håll utkik :)

Vad tycker ni om ridfilmer osv, roligt tråkigt? Vad vill ni se? Kom gärna med förslag :)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: det ÄR skillnad på Wellington Classic och JW :)

Skärmen är kantigare på JW och den har John Whitakers autograf i bakhuvudet.

Dom är lite annorlunda innuti också.



JW har "ringar" för ventilatonen och det glansiga tyget sitter som en fyrkant (om jag minns rätt). Den är inte lika mycket foder i, som det känns när jag har provat + att det är en annan huvudform.



Wellington Classic är som en remsa med glansigt tyg och sen nät på sidorna inuti. Mer "kuddar" inuti och jag tycker att den sitter lite högre upp på huvudet. Rundare huvudorm.



(alltså nu har jag utgått från mitt huvud)

:)

2011-04-28 @ 18:32:01
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: det går nog inte att avgöra, utan är en smaksak från person till person :)

Det är ju bara utseende och passform som skiljer, så vad som är bäst beror på vad man själv gillar.

2011-04-28 @ 18:55:20
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv; Jag har ingen aning, kollade inte efter någon speciell färg så ^^ Men det är fullt möjligt att det fanns ;D

2011-04-28 @ 20:55:06
URL: http://agoldenfantasy.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Matilda

Stallboken kostade 20 kr tror jag men ej säker:P

Benlindorna 40-50 kr :)

Hm... schabrak är en smidig sak att köpa där billiga och fina ;)och hästgodis såklart ;)

Annars vet jag inte riktigt.Men ngt som är smart är u att köpa ridbyxor.Kanske inte dom snyggaste men mer som slit och släng byxor ;) Fast sånna kanske är bäst att testa:)))

2011-04-28 @ 22:33:27
URL: http://ridmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0