Veckan + Byte

Den här veckan har jag fullt upp med skolan 2 prov och UF mässan. Är inte så taggad. Så för Indianas del kommer det förmodligen bli ganska slappt, igen. På torsdag kommer det bli ridning och fredag så blir det horseball.

Jag och Emelie har planerat att vi skall i slutet av horseballträningen byta häst så att hon får prova på att rida Indie och jag skall få prova hennes hopphäst. Det skall bli spännande att se hur det går för henne och Indie, hon som annars nästan bara rider hopphästar.

Det skall också bli riktigt spännande att se hur det kommer gå för mig på hennes stora hopphäst. Den är lite knäpp säger hon men, är inte alla hästar det ibland? Så är det ju för oss också. Jag har bara tidigare ridit en av hennes otroligt många små D ponnier som jag hoppade med lite hemma hos henne så det skall bli spännade att se hur det kommer att gå med den stora hästen. 

Vi hade egentligen tänkt att prova ett "byta" häst i fredags men så blev det som sagt inställt såklart.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hej!

Det är okej att du lånar bilden om du skriver att jag tagit den :) snällt att du frågade :) en annan tjej snodde massa bilder utan att fråga, hade hon bara frågat så hade hon fått låna dem liksom :P

kram!

2011-04-05 @ 00:15:26
URL: http://bexxaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0