Problemet löst?

Tyvärr blev det ingen shopping idag, jag hade tänkt köpa ett par likadana ridbyxor som jag redan har då jag älskar dem och det är en utgående modell. Men de var redan slut :'( . Men jag tror ändå jag och Sandra gick runt i den lilla butiken i en timme :P

Senare var det dags för lite ridning, eller för mig iallafall. Sandra fick mest vara paparazzi och hjälpare till mig. Jag hade tänk att det var dags att ta tag i problemet med det "läskiga" huset idag. Så sandra skulle följa med och hjälpa till.

Vi började med en kort promenad med Indie som uppvärmning, sen lite longering. Äntligen kan jag nu meddela att hon kan longeras! Det gick super vilket betyder att det inte var en lyckogång sist vi longerade hon har verkligen förstått det nu. Men galoppen är förståss ännu kvar.


Sen var det dags för lite "ridning" vi skulle egentligen bara skritta till traktorgrejen hon blev rädd för igår och gå förbi den. Den blev en "fight" sen var det okej. Nästa steg blev då det rackarns huset. Såklart kom det två traktorer när vi var påväg till huset så vi fick vända och vänta. När vi skulle förbi huset på tillbakavägen kom det även en tredje traktor. Så är det att bo på landet...Det otroliga var ju att det faktist gick bra idag. Vi hade bara en fight vid huset sen gick hon förbi! Så vi red fram och tillbaka förbi det "läskiga" huset ganska många gånger och tillslut fungerade det riktigt bra. Hon spännde sig knappt sista gången.

Traven idag fungerade doch inte så bra, vi höll till på fältet en bit bakom stallet så hon ville hem men fick inte, så det blev lite travartrav med huvudet uppe i skyn, men det fick gå eftersom jag var så stolt över henne vid huset! Egentligen är det ju så typiskt när man har med hjälp, fungerar det. Men det gör absolut ingenting. Hoppas bara att det kommer fungera lika bra nästa gång!

Sandra fick även skritta Indiana hem och det gick toppen. Så jag är grymt stolt över Indie idag! Har även ca 300 bilder som Sandra tog idag, sen var minnerkortet fullt! Är ni sugna på lite bilder? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla om en intervju + fet länkning i min blogg! Läs mer här: http://varldenurminaogon.blogg.se/2011/april/minitavling.html#comment

2011-04-19 @ 23:16:08
URL: http://varldenurminaogon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ohh-ja! Klart vi är sugna på mina bilder;D hehe

2011-07-18 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0