Uteritt

Ingen hade tid att följa med och rida med mig idag så det fick bli en uteritt själv. Vi skulle även gå förbi det "läskiga" huset och jag kan ju säga er att det sitter nu lika mycket i mitt huvud som i Indies. Jag känner hur jag börjar spänna mig, föröker tänka på något annat men det går inte..

Men som tur var fungerade det jättebra idag! Vi hade ingen fight, hon var lite tveksam men gick snällt förbi. Härlight, härligt. Då kanske det hjälpte att vi gick förbi det läskiga huset typ tusen gånger igår.

Resten av ridturen gick bra. Hon var lite tveksam på endel ställen, typ vid de tre broarna men det gick bra. Hon var riktigt taggad när det var dag för trav så jag fick lugna ned henne lite. Sen var dte det där med lastbilen. Det gick ju bra men tänk om något hänt? Inte så smart att vråla förbi en häst som inte kan gå in på någon vägkant eftersom det är dike på ena sidan. Speciellt inte när lasbilen har sjukt mycket las med sand på. Härligt sandigt dammoln hamnade vi i efter den kört förbi.

Även på hemvägen gick det bra vid huset så kanske är det "problemet" äntligen över?


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Ja, då har du räknat fel. Den sjunde deltagaren i tävlingen är Carolina från Asslatjejerna :)

2011-04-20 @ 18:16:07
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0