Träns, pannband och blingbling

Vad tycker ni om det här tränset?


Själv tycker jag att det hade varit helt okej om det inte varit massor av blingbling stenar på nosgrimman. Det är lite FÖR mycket tycker jag. Visst är det helt okej att ha det som ett pannband men både och blite lite too much ;) Det är ju hästen som skall synas och det gör den ju inte om man blir bländad av massa glittrande stenar ;)

Jag tror att swarowski är lite utav en "fluga" och att folk kommer att tröttna på det efter ett tag. Men jag kan ju själv erkänna att jag älskar lite bling på pannbanden :D Dock får det inte gå för långt som sagt, det är hästen man vill se :)

Swarovski pannband är så otroligt vanligt nu att jag själv tycker det är coolt när man ser en häst på tävlingar som har ett "vanligt" läderpannband. Vad tror ni är det en fluga men blingbling eller kommer det att hålla i sig?


Kommentarer
Postat av: jossan

Supersnyggt träns! :-) Tror absolut blingblinget kommer hålla i sig, de är aldrig fel! :D

2011-04-03 @ 09:58:37
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0