Pannband

Dagens vill ha:
Ett pannband, lite bling,blingakitgt men med en svart kant vilket gör att det mer liknar ett "vanligt" pannband och ramar in stenarna eller vad det nu råkar vara. Det är ju ganska konstigt hur man blir påverkad av att börja blogga och läsa andras hästbloggar. Innan hade jag knappt brytt mig om någon hade ett annorlunda pannband eller inte och nu vill jag själv ha det! Men jag tycker fortfarande att det är sjukt att många köper ett pannband för 800kr som ändå inte gör någon mer nytta än glittrar (om det är sol) jag är väl lite "lantis" och tänker inte överdrivet mycket på just såna saker. Själv hade jag hellre lagt de pengarna på något mer användbart som t.e.x. ett täcke, träns+bett, benskydd, säkerhetsväst, hjälm, transportskydd eller vad som nu kan tänkas som användbart :D
 
Såna här pannband är det jag försöker beskriva ;)

Det är ju trots allt hästen man vill se har jag alltid tänkt men man kan väl inte annat än gilla det här pannbandet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0