Morgon + Kväll

Jag hade både morgonen och kvällen i stallet idag och när jag väl kom till stallet ikväll vid ca 20.30 tiden bestämde jag mig helt plötsligt för att jag skulle rida ändå. Så det blev ett kort litete impulsift barbacka pass på ridbanan. Det blev inte så intensivt träningspass utan jag red mest bara för att det var mysigt, lite sådär i skymmningen och allt :D

Men lite träning blir det ju alltid ändå, mest skänkelövningar och en del trav. Dock stannar Indie varje gång hon känner att jag kommer ur balans i traven och tillslut stannade hon även om jag gjorde kommandå åt henne att fortsätta. Men jag skyller defenetivt inte på henne då jag förmodligen gav olika signaler för henne att trava. Jag är inte så bra på barnackaridning på henne, men man måste ju träna för att få det att fungera :D

Annars var det ett mysigt litet impulsivt pass som jag red.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0