Långritt???

F kunde inte rida med mig på långritten på långfredag då hon har fått problem med ryggen och det verkar inte vilja lösa sig..M ansåg att varken hon eller hennes häst är i tillräckligt bra kondition. Så A skulle kolla om hon kunde, hade varit jätteroligt då vi inte rider så ofta ihop. Det är ju bra att man har lite alternativ att välja på ifall ingen kan följa med :D

Men jag vet inte om det är så smart att bege dig iväg på långritt med massor av hästar när typ ingeting fungerar mellen mig och Indie, no connection känns det som nu. Eller hon är bara anti allting. Jag får rida lite i veckan och se om det blir bättre och hur hon känns. Kanske skall passa på att kolla tempen på henne också. Men hon verkar inte direkt sjuk..Speciellt inte i förrgår. Antar att jag får se hur det fungerar nu i veckan. Jag och A skall eventuellt rida ut imorrn så får se hur hon känns då.

Fin hjälmfrilla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0