Ingen ridning

Jag var i stallet igår och skulle rida, men insåg att jag inte orkade. Jag har blivit förkyld, ont i halsen och bla bla. Men måste plugga på som bara den idag så inlämningar och allt är klart till imorrn. Sen blir det RIDNING. Får hoppas att jag blir bättre. Är det något jag avskyr så är det att vara förkyld jag blir klen och gnällig ;)

Så nu gäller det att kämpa på med inlämningarna och jag ser fram emot en helg med massor av häst. Har stallet hela helgen. Snart är det faktist också dags för en ridlektion igen. Känner att det hamnade lite på sidan när jag närmade mig långritten och det hade inte varit snällt att köra på en några dagar efter heller. Men snart så.

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om Kanon "kitt" från ryttargarden hos mig!!

ja lilla tjejen börjar bli stor nu, vi får hoppas attd e går bra! :)Tack!!

2011-04-28 @ 08:37:53
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0