HÖGSKOLEPROV OCH TÅRTA ;)

Högskoleprovet tog verkligen slut på mig igår, så tyvärr var det därför det inte blev några inlägg. Jag hade förberett ett men det kom såklart inte upp.

Igår hade vi även en stalldag som vi kallar det, det innebär att alla som har häst/rider i stallet samlas och vi fixar hagar, stängsel, kör skit och pysslar med grejer som behöver fixas, har ett litet "stallmöte" med fika såklart ;) och disskuterar aktuella frågor i stallet osv. Jag skulle då bjuda på min avramlingstårta men som sagt var jag och skrev högskoleprovet så det blev ingen tårta eller stalldag för min del.

Jag har precis varit ute med F, F´s kompis och C och ridit nu och C´s dotter (5 år kanske) hade gått runt hela dagen igår och frågat efter tårtan som Mikaela skulle bjuda på. Haha så gulligt, men stackarn fick ju ingen tårta av mig. C visste tydligen inte att jag skulle skriva provet.

C´s dotter hade även sagt att man skall inte bjuda på tårta när man ramlar av hästen utan då borde man åka till doktorn. Så C fick förklara att när man ramlar av hästen i stallet så får man bjuda på tårta och att jag inte hade slagit mig så att jag behövde åka till doktorn. HAha. Får bjuda på tårtan snart antar jag. :D

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0