Hö hämtning

Idag skall jag och F iväg och köpa och hämta hö. Annars har hästarna ju fri tillgång till ensilage. Men vi skall köpa lite hö att ha som färdkost till dem när vi skall iväg på träningar och även om de sover inne någon natt. Det blåser grymt mycket idag så jag hoppas det fungerar att köra transporten osv.
Stallägaren och jag hade planerat att tvätta hästar idag men det lär nog inte bli av då det blåser ganska kallt, så typiskt.
Förmodligen blir det lite longeträning och barbackaridning för Indies och min del idag. F och hennes kompis skall rida på banan idag så vi får väl planera in så att det inte blir fullt. Tre hästar samtidigt på banan varav en longeras är lite för mycket på vår lilla ridbana.
Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0