Förberedelser

Förberedelser inför imorgon har även stått på schemat idag. Har plockat fram endel grejer till imorgon och skrubbeliskrubbat Indianas ben, hennes otroligt vita strumpor kommer förmodligen ändå vara gråbruma imorrn, men jag har försökt iallafall. Tvättade hennes svans också så nu är den fux och inte svart ;) Jag har till och med tvättat mina ridbyxor! Smart nog insåg jag att jag skulle ha mina beiga istället som jag hade på mig när jag tvättade Indie så de är nu svartfläckiga. Härligt.


Jag tycker faktist Indie har varit väldigt lugn, de senaste dagarna och skött sig bra så jag hoppas det kommer gå bra imorgon också! Vadå att jag förstorar hela den här grejen med långritten?;) Men det är ju faktist första gången jag och tösen skall iväg på någon grej själva där vi kommer vara tillsammans med andra hästar. Så önska oss lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0