Dagen

Eller egentligen var det ju på  eftermiddagen som jag red ;) F hade med sin kompis till stallet och skulle rida ut, så på något sätt lyckades de lura med mig trots att jag hade planer för ridbanan. Hon och hennes kompis skulle bara skritta så jag travade lite fram och tillbaka utan de andra.

F lyckades också övertala mig om att jag skulle försöka mig på galopp. Så när jag skulle rida iväg ifrån de andra och försökte fatta galopp gick det inge vidare. Sen skulle jag prova på tillbakavägen och jises vilket bocksprång + bakut hon gjorde men sen blev det galopp iallafall och det var ju huvudsaken. Annars så skötte hon sig jättebra och var överlycklig av att få vara i täten hela ritten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0