Lys upp i höst och vintermörkret

 
Mitt senaste inköp man får inte glömma reflexerna nu i höst och vintermörkret

Idag har jag fått ett paket på posten. Det gäller att verkligen synas nu i höstmörkret därför är det jätteviktigt med reflexer. Så eftersom jag inte har någonting var jag tvungen att beställa lite grejer. Det blev: reflexländtäcke, två benreflexer, reflexbrösta, Svansreflex och en reflexgrimma. Efter mycket tänkande fram och tillbaka blev det även ett par qwick-out stigbyglar. Hoppas att dom är bra, jag är lite rädd att dom kommer att vara hala men annars är dom nog super. Och så blev det även en man och svansborste eftersom Indies man redan förstört två stycken.

Nu skall jag snart till stallet och prova mina nya säkerhetsstigbyglar och rida med E och E, solen skiner, det är höstlov och det kan knappt bli bättre.
Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0